I can see you're sad, even when you smile, even when you laugh

Day 12 – What’s in your bag


Jaha, vad har jag i min väska? hmm, ganska mycket faktiskt.

- Helosantub
-2 tandkrämstubar i en plastpåse
- en borste
- Migräntabletter
-tåg/buss tidtabell för jkpg län
- en svart mössa
- en näsesär med smink och parfym
-en blå sak man har tandborste i ink tandborste
-plattångsvärmetålandefodral med plattång i
-laddare till mobilen
-hårspray
- Idas sked som hon glömde och jag totalt glömt ligga där
- klorhexidin
- skolpapper
-tandställning
- tre blyertspennor
-skolkort(buss/tåg)
-visitkort för tatuerare/piercare i sävsjö
-tandläkartidspapper
-idhandling till skolan
-Medlemskort till ungdomsgården
-spelupplägg till pop i sommarnat(typ musikföreställningar med lokala band i nässjö och runtom)
-Plånbok med foto på mig och några kompisar, sjukförsäkringkort till eu, csnkort, bibliotekskort, idkort, bankkort, patientbricka, sen massa kvitton

Det var väl allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0