Nu måste vi dra

Day 13 – This week

Passande att det är söndag så kan jag berätta hela veckan (:

Måndag- Skolan, sen hängde jag nog med några kompisar, minns inte exakt vad jag gjorde ;S
Tisdag- skolan såklart, sen var jag med underbara kompisar som jokke, ida och Emelie, vi körde julklappsspel och hade det allmänt mysigt, :)
Onsdag- Sjukhuset, fick bra svar, så blev typ överlycklig. Sen drog jag till skolan, var med klassen lite, lekte lite lekar och så, sen var vi i aulan och lyssnade på musik, dem var duktiga iår tyckte jag. Sen så hade jag ett samtal, som känns bra, ärlighet räcker längst. Sen drog jag ner till stan med malin, tobbe och tess, Sen så träffade jag ewwe, jenny, bergan och oskar lite, sen drog jag för att leka flyttkar, fraktade bord och stolar till min bror, sen så en byrå och min nya säng till mig. :) sen drog jag in till stan igen, skulle gått till ungdomsgården egentligen bara, slutade med att jag hamnade i forserum, men det var en mycket rolig och behövlig kväll med underbara människor, blev lite chockad över en sak, som jag inte ens smällt än xD, Sen åkte vi tåget hem, visade sig att det är asbilligt att åka tåg nu för tiden, kostar lika mycket som buss ;S XD Awesome iaf, sen skulle jag och emelie ta taxi för det var så nedrans kallt, tror ni inte alla taxi var i jkpg? så irriterande. Sen somnade jag gott :)
Torsdag- Kollade på film, sen så drog jag hem och fixade mitt rum som blev asnajs, tog några timmar dock xD
Fredag- Ja då var det julafton, julmat, kalle anka, snaps, ostkaka, allmänt julmys med familjen bara, trevligt :)
Lördag- Låg och kollade på film typ hela dagen,
Söndag- Julmat igen hemma hos oss, det var lite gäster och så, det var trevligt, men fy vad jag är trött på julmat nu asså ;S Drog in till stan igen, film, några cigg med emelie med lite skratt och diskussioner. Sen var det en annan sak också som gjorde mig glad :)





Skulle egentligen laddat upp detta igår, men glömde skriva färdigt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0