Dansa fastän hjärtat blöder.

Asså jag börjar fan tröttna som in i helvete på dessa challenge så nu gör vi slut på dom här nu en gång för alla!

Day 17 – Your favorite memory
Hmm.. Vet inte, asså har inget så speciellt favorit minne, men en minne som vi hade jävligt kul är fan
när jag va med Ida och Emelie två dagar innan sommarlovet slutade, först så gick vi runt på stan,
sen till willys och köpte energidricka, sen så tog vi en kundvagn där(vi är galna) Sen gick vi till udden och
dom hoppade i med kläderna på, fyfan va kul de va asså. Sen så gick vi till Ida och klädde ut oss med
cyklop och tomteluva, sen körde vi med kundvagnen till brinell och cpade sönder. :P



Day 18 – Your favorite birthday
Har nog ingen favoritfödelsedag, hatar att fylla år :P

Day 19 – Something you regret
Jadu, det är mycket jag ångrar.. Typ vissa man förlorat kontakten med, vissa människor man aldrig borde
ha träffat från början. Alla onödiga tjafs man har haft

Day 20 – This month
Okej, Januari har inte hållt på länge, men har hunnit att fira nyår, sen trelleborg det var kul och minnesvärt. :)

Day 21 – Another moment
5 juni 2010, först drog jag och fia på hennes systers barn Ellas dop, Jättefint var det.
Sen åkte vi en massa mil för att komma till Eksjö, där det var crusing, jag minns att jag hade så jävla
kul, ärligt talat så var det nog den bästa crusingen jag varit på, och jag har varit på en del.
sen på kvällen/natten så träffade jag en som jag inte hade träffat på jävligt länge som jag verkligen
saknat så det gör ont, och vi festade lite till, sen så gick vi till den personen, och under den vägen så
sa den massa saker till mig som gjorde mig sjukt glad. Och jag tror jag kommer
minnas det väldigt länge denna dag.


En bild den kvällen, sjukt kul :D

Day 22 – Something that upsets you
När folk inte lyssnar på mig,
när folk tror man är sur fast man inte är det,
När folk bråkar om onödiga grejer,
när folk inte kan förstå att jag också
kan må dåligt även om jag skrattar
och är glad iaf.
När folk kommer med onödiga kommentarer
När folk är okänsliga och irriterande.

Day 23 – Something that makes you feel better
Mina vänner och musik, asså är ingenting utan dom, de är så speciella för mig
lixx utan dom, vem ska man ha kul med? vem ska man skratta med? Vem ska man prata med?
ingen alls om inte dom. Seriöst, dom är bäst asså.
Och musik, om man är ledsen och sätter på en låt som är glad, då blir man glad.




Eftersom detta är så långt så fortsätter jag en annan dag, kanske imon, Hallihallå.
puss och hej, nu måste jag sova, taggar inte skola imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0