Låt mig höras.

Ja idag så har jag känt mig som en liten hemmafru, dock en söt sån? ;)

Vi har storstädat hela lägenheten, från golv till tak, sen så gick jag och jozz ut en liten stund på
stan och åt pizza, fyfan det var längesen ;O Och dessutom smakar pizzan så annorlunda när
man kommer till en annan del av sverige, men gott vare! :)
Sen när vi kom tillbaka så lekte vi med Jack som man alltid får göra när han är i närheten,
men han är så charmig så det är chill ;)

Sen lagade jag mat, JAG LAGADE MAT! HAHA hör ni hur det låter hahah?
Inte världens mästerkock, men det gick att äta iaf, vilket är huvudsaken :)
Sen dess har vi väl typ kollat på tv, lekt med jack tills han somnade på golvet, sött!
Nu sover han iaf,
Nu kollar vi på film, har missat en del pga blogg och annat, men vi hörs, Ta hand om er!

PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0