Livets pussel, efter bitar jag söker, kanske jag finner.

Hej, Sweden here I am, så jävla gött, kan ju inte klaga på att jag varit borta från allt 3 veckor, det har både känts skönt och jobbigt. Jobbigt att sakna, jobbigt med att allt runtom verkar och ser inte ut på samma sätt, men skönt för att ha vilat huvudet, och tänkt framåt istället för bakåt. Och jag lovar mig själv, över min Farmors grav, att jag ska vända till rätt sida av vägen, jag ska finna fler pusselbitar för att bli lycklig och må bra. Jag ska, jag ska, det har jag sagt många gånger nu, men det är verkligen JAG SKA GÖRA DET nu, har sån jävla kick, high on life. Och jag ska snudda toppen med fingerspetsarna, för sitter jag på toppen så trillar man så lätt ner, så fingertoppar på toppen, I am on my way! Jag vill bara säga en sak, som kan få en del att tappa hakan, men gud vad jag saknade mitt hem, min katter och faktiskt min familj, min pappa, mina bröder, mina katter, och MIN MAMMA, åh älskar den kvinnan grymt jävla mycket! Att se hennes ögon fyllas av tårar när jag kramade hej jag är hemma igen, det var verkligen... Jag vet inte riktigt vad man ska kalla den känslan. Men det kändes skönt, för då visste jag att hon saknat mig också.
Jag vet att jag gör fel ibland, ingen är felfri, om någon vet någon som är fullkomligt felfri, då kan det inte vara en människa, men jag ska vända nu, jag ska gå åt rätt riktning för att jag ska känna livsglöd, för det har jag inte gjort det senaste halvåret och tidigare än så. Jag ska sluta stampa i den skiten jag stått och klivit i så mycket. Bye old, say hi to the new. I gonna go right way now.
When you feel that is the end, u can always turn back, if you will you could.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0