Ingen delar din dröm.

Day 15 – Your dreams

Ja vad är mina drömmar? Att hitta rätt i livet, hitta honom, och leva ett friskt och långt liv.
Drömmer också om att må bra, vilket jag inte gör just nu. Att klara av mycket.
Att känna att livets erfarenheter var mödan värd.

På nätterna drömmer jag verklighetsdrömmar oftast, ett scenarium med kompisar,
det läskiga är att det ibland också händer ;O

Min värsta madröm var nog när jag drömde att min kompis farmor jagade mig
genom ett slott och jag inte hittade ut, kändes som man sprang runt i cirklar.
Den drömmen var redigt hemsk asså ;O



En bild jag fotate för ett bra tag sen, vill inte ha vinter, mycket mysigare med sommar eller vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0