Älskade ängel.

Har inte bloggat sen i söndags, shame on me! Idag är det torsdag och veckan har startat jättebra faktiskt, har umgåtts mycket med kompisar och bara softat och haft kul, Becca och Tobbe är det jag näst intill bara umgåtts med. Det har varit trevligt, vi har kollat på film och pratat massa. Tack, behövt detta som fan! <3
Idag hade jag och de bästaste Sofie Emelie och Ida information för nior om barn och fritid. Och vi klarade det skitbra. Stolt över oss som fan! <3
Imon är det nationella i engelska har jag hört, med vet inte vart jag ska va och när så vi märker hur detta går ;S Men såklart löser det sig alltid. Men vad som händer på helgen har jag inte den blekaste aning om vad som händer, hoppas iaf att jag kan umgås med trevligt folk ;)
Har en tanke, jag är äkta periodare. Jag dricker i perioder, är nedstämd i perioder, tränar i perioder yeah u name it? Men varför är det så? Vissa stunder vill man göra något hur mycket som helst, eller så ser man inget positivt över huvud taget. Som nu har jag varit ganska ledsen och tankarna har tagit över hela tiden, skitjobbigt. Vill hellre vara glad hela tiden lixom, så därför har jag uppskattat denna veckan, för mina vänner har gjort mig positiv och försökt ha kul med mig och så hela veckan. Snart fyller man år också, fyfan, värsta dagen på hela året.
Ha det bäst! Tack för ni tog er tid att läsa.
Alla behöver en kram någon gång iband.
Uppskatta det ni har, det är det bästa ni har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0