Dum av dig.

Heeeej, Emelie är söt men inte bilden, den är vacker som fan!

Nu sitter jag hos två trevliga vänner med massa folk. Har varit med emelie hela dagen, först hos henne, sen åkte vi till hennes mormor och städade massa, och sen åkte vi ner och mötte Yanna vid tåget, sen har vi mest loodat runt och haft kul. Sen skildes vi åt och de gick hemåt och jag upp hit till Seba och Izaac. Dom festar, jag bloggar, ehm intressant, nej eller kanske?

Som ni ser har emelie hjälp mig lite, med headern och så (: Ska dona lite till med den, så den ser någorlunda okej ut. Imon ska jag åka till sävsjö och träffa Simon som förövrigt är den bästa killkompisen man kan ha, Trevlans. Sen på fredag när jag ändå är i Sävsjö så ska jag till Becca, få se vad vi hittar på, men kul har vi alltid så det blir nog inget problem (:


Fick en fundering idag, -Varför har gud en manlig gestalt? Ärligt talat, han kan ju lika väl vara kvinna, hund eller kanske en blomma lixx? Jag är agnostiker ifall att någon ville ifrågasätta min religösa tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0