It's not my favorite but I'll do it for you.

Nu kommer det efterlängtade inlägget ni alla har väntat på ;)
Först kommer lite dikter jag har skrivit! © 

denna har jag och min kompis Ida skrivit.

Dag in faller jag
Som ett höstlöv över dig
du är marken, du.

Denna är det jag som författat, kärleks-önskning kallar jag den.

Jag skulle vilja berätta allt för dig
Jag skulle vilja höra våra skratt förenas
Jag skulle vilja att du håller om mig
Jag skulle vilja vara en del av ditt liv
Men ännu är du bara en del av mitt

Och den sista, den är lite längre, den handlar om något som är väldigt viktigt för mig, tillägnad Lina Wiltgård

En stor saknad
Det är så längesen
så längesen, sen sist
Förr en enorm saknad
Nu har man lärt sig att leva med det

En saknad
en stor saknad
man lär sig
man lär sig leva med det

Man tar sig upp i det blå,
vilar på toppen,
sen trillar man
hamnar nere i det svarta
det är de jobbiga tillfällena

Det sägs att hoppet lämnar människan sist
Du är mitt hopp
hopp att du tar dig upp
kommer tillbaka
kommer till mig som vanligt
träffar mig som vanligt

Det finns något inom mig
som aldrig försvinner
det är saknad,
och en jävla massa minnen

De minnen som stannar i mig
stannar även i dig

Snart så kanske du är ute i det fria
Då ska vi ut och spira
Bexx och Lina, den mycket fina

Det var väl så det skulle va?
alltid vara du och jag
inget eller ingen kan ta det ifrån mig

Det är inte det att jag inte är nöjd
med det jag har nu
det är jag verkligen
Men det är svårt att förstå
att det är dig jag vill nå
Varje dag

Precis som förr
bara öppna din dörr
För du vill väl inte sitta i en bur
innanför en mur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0