Överskott på tråk.

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? nja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? ja
Hur många har du varit kär i? 2 på riktigt
Är du kär just nu? - kanske jag är dåra ;)

- Tio frågor om dig själv
Namn? Rebecca Bexx Elisabeth Lindquist
När fyller du år - 30 november
Några piercingar? - navel och läpp
Vad har du på dig just nu? långkalsingar(coolt) svarta tights, vit långt linne, t-shirt, troller, bh, en hood plus tobbes strumpor.
Vilken årstid är bäst? Sommar och sol vi har kort tight kjool och alla vill ha mig.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Får vakna upp obestämd tid med sällskap.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag är mig själv i alla lägen, och står för det jag gör och tycker.
Vad är du bra på? - Lyssna på folk,
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans
- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?: Becca och Emelie.
Vem är den roligaste av dina vänner? svår fråga, tycker alla är roliga ibland
Vem är snyggast av dina vänner? - Jag? nej men Lina ;)
Vem är mest partyprisse? Lina där med skulle jag tro
Vem är den du helst har filmkväll med? Trevligt sällskap
Vem av dina vänner är mest "evil"? finns en jävel i alla

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Far<3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jo funkar
Vem är farligast i din familj? biggestbrotha
Vem ser roligast ut i din familj?- brotha
Vem är coolast? Mej såklart lol.
Har ni något husdjur? Två kurrigullkatter. plus spindlar och annat mys
Mest gemensamt med? - Skulle det vara far skulle jag säga det.
Underhållningen? - Far är underhållande
Sover du oftast med? Öh, ingen av dom ;S
Roligaste kvällen med familjen? - Vetefan, brukar sluta i kalabalik när alla är samlade

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Vaknat hos tobbe, vi var med totte,
sen kom bergan, så va krille med på ett hörn
Vad ska du göra ? Glo in på datan lite, lyssna på musik, sen film,
sen skulle jag tro att jag sover ganska gott.
Har du gjort något dåligt idag? Skulle vara ciggen, annars nej.
Vad har du ätit idag ? Rostade mackor, yougurt och oboy
Har du duschat idag? Nej,
Är du trött nu? Nja inte så
Vad händer i morgon? Skola sen jkpg
Går du i skolan? Haha ja jag äger.
Har du varit i skolan idag? nej, man brukar inte gå till skolan
på söndagar vad jag vet, kanske något nytt?

- ANNAT
Hur mår du just nu? - Tankspridd, glad, allmänt cp.
Har du piercat dig? - Ja, eller en piercare gjorde naveln, sen en loodare gjorde den i läppen
Är du hungrig nu? Lite, men orkar inte göra iordning något, får se hur det blir sen.
Vad är klockan nu just nu? 20.35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bdb och blogg

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Biggestbrotha
Vem ringde du senast? Far min.
Vem sms:a till dig senast? SimonDahl som äger rumpa.
Vem sms:a du till senast? NenneÅberg

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? - Hon sitter mittemot mig men okej.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? för dålig på att kasta sten, minns inte

- ÖVRIGT
Gillar du punk? Nja,
Har du sminkat dig idag? Nej onödigt på söndagar

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Ja
Vilket är ditt favoritband/artist? Olika från dag till dag
Vad gillar du för musik? det mesta som hiphop,pop,rock, hårt, screamo, party, rock 'n roll

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? Ja klart.
Har du fler än 3 jeans? jo, använder inte de ofta.
Har du fler än 5 tröjor ? - Klart

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Jeeah
Använder du wax? Ehm nej.
Använder du ögonskugga? Ofta ja
Använder du kajal? Ja
Använder du hårspray? Ja, ibland om det behövs
Använder du volymspray? Naj
Använder du mousse? Napp
Använder du deodorant? ja, annars luktar man ju svett.
Använder du skinspray? nej vad detta nu är
Använder du parfym? När jag känner för det.
Använder du läppglans/läppstift? Ja stift ibland
Använder du brunkräm? Nej, tar hellre en tyst minut för alla som drunknat i det.
Använder du rouge? No, special moment maybe
Uppsatt hår eller hängande? Hängade helt klart
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej nu var det längesen

KÄRLEK
Är du kär just nu? Något ja.
Har du kysst någon idag? Nepp
Har du ett förhållande? Nje
Är du romantisk? Kan hända
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nae.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? både och
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Haha nej, anser att polygami är fel.
Vem sov du senast bredvid? Tobbe.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Den ni.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? vet man inte.
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Hallo levde inte ens då, kan jag väl inte jag lägga på minnet?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej gud så lebbigt, med tanke på att jag bara har bröder.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, det anser jag är fel.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Soft, trivs i det den har på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0