tankar och förvirring.

Vandra vidare,
måste vandra vidare
Kan inte stå kvar här
det gör ont
Vill inte
Mitt jag säger lägg av
Jag förstör mig själv
på grund av detta
måste vandra vidare
vill inte stå kvar
vill gå vidare
Jag vill känna vad jag vill
Vad som är bäst för mig,
inte känna det andra förväntar sig
inte göra det andra vill.
Jag mår inte bra av att stå kvar
Detta har blivit så destruktivt
så jag vet inte vad
ska gå vidare.
gräset är grönare på andra sidan.
och jag är nästan där.
Vet att det låter konstigt att jag säger detta.
Ni förväntar er inte det av mig


Alla vänner, förlåt för jag inte lyssnat på er tidigare,
 jag har varit en vilsen och förvirrad själ den senaste perioden,
 men jag har tänk mest på detta den senaste tiden.
 Och jag har fått det svart på vitt mitt framför ögonen.
Så nu vandrar jag vidare.
Jag förtjänar ju att må bra, det gör alla.
Så från denna stunden ni läser detta
har jag påbörjat min resa, resan till det grönare gräset.

Tack alla vänner, ni vet vilka ni är! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0