this could be a start of something ne

"Näspolyper är små rundade utväxter som man kan få i näsans slemhinna. De växer ner i näsgångarna från bihålorna i näsans övre delar och oftast sitter de så långt in att man inte kan se dem själv. Näspolyper är inte farliga men kan vara besvärliga eftersom de kan göra det svårt att andas genom näsan. Det kan också vara svårt att bli av med polyperna, men det finns effektiva sätt att lindra besvären."

Ska operera bort mina polyper om 2-4 månader, ska på möte på sjukhuset nästa vecka..
asså jag är sjukt glad att jag fått chansen till att få sån bra läkare, men jag är ändå rädd.
tänk om något går fel lixom.. men nej, ska fan inte tänka så. Är det någon av mina läsare som gjort en sån
här operation som kan förklara lite? :)

Känns så skönt att få slippa denna eviga förkylningar, alla dessa hostanfall så man nästan tror man dör,
all detta slem i halsen, och att alla tror att man är förkyld hela tiden för att man låter så..

Hoppas detta går bra iaf (:

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Ja, tänk om något går fel så du måste operera bort hela näsan liksom :o

2011-02-02 @ 19:30:09
URL: http://likethisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0