Året2010

Ja Vad hände 2010 för mig?

Januari:
Träffade N för första gången, hade en bra tid,
Ja mycket festande för min del, både vardagar och helger, inte bra!
umgicks mkt med K, hade roligt, men ibland blev det för mkt.
min älskade Emelie flyttade,
Bodde hos pappa någon vecka pga strul hemma.
Rihanna-russian roulette och Promoe ft. timbuktu, supreme & Grega - Mammas gata
var de låtar som spelade mest.


Februari:
Kärleken började glänsa, blev tsm med I,
piercade överläppen, ångrat det ibland, men inte längre ;)
kommer hur fult det var med en fläskläpp :P
Började kolla in kända bloggares bloggar,

Mars:
Var fortfarande tsm med I,
Var mycket med han,
annars bodde jag väl mer eller mindre i Eksjö,
Hade ett bråk som var extremt jobbigt för mig och de inblandade,

April:
Elmiamässan med Becca! En tradition ju.

Nice bil? ;)
Var fortfarande tsm med I,
De första utefesterna började träda i kraft,


Maj:
En rolig nyhet om ett behandlingshem som man hade väldigt kul åt!
Hade Apu på en skola i nässjö,
det var kul och lärorikt, men trött blev man,
festade jämt på helgerna,
en del crusingar,
Bråkades en del där hemma,
så jag "flyttade" till en kompis.
I och jag gjorde slut efter ett egentligen ganska onödigt bråk,
men hade inte kunnat fungera längre..

Juni:
Dop och eksjöcrusing på samma dag,
den dagen var fan awesome asså!
Började träffa N igen,
Var mycket tankspridd, mådde sådär faktiskt,
Fick sommarlov,
sommarlovet började med fest,
och som många kvällar denna månaden slutade det med samma nattliga sällskap,
blev väl kär då..
Va i Gränna med Emelie Ida och Sofie, det var kul ;)

En minnesbild från resan!


Juli:
Det var någon typ festival i nässjö,
fast åkte runt och crusade i en buick,
den åktes en del i somras, gjorde även ett lackmotiv :)
Lärde mig att meka en del, det var faktiskt kul
Samma sak nu som i juli, hade samma nattliga sällskap nästan varje helg,
Döljde för mig själv att jag faktiskt älskade någon,
Blev påmind om en hemsk grej jag var med om i en månads tid 08,
Den trodde jag slutat bry mig, fuck no! Förstört hela mitt psyke vafan.
Hade sommarjobb, det plus alkohol en vecka i streck är inte bra..
Men sommarjobbet var helt klart väldigt kul,

Augusti:
Blev colaberonde,
Var med Emelie ett par dagar i streck, det var kul.
Var i trelleborg,
lärde mig en del om mig själv,
men hade det väldigt kul.
Sen i slutet av månaden var jag i fjällen, Det var verkligen en upplevelse!

September:
Ja det var väl skolan jag satsade på mest då.
Uppsökte sjukvården för att få hjälp med lite grejer,
äntligen har jag fått svar vad det är som är fel,
men det är ju inte förän nu i december, och jag va där första gången i september
det är ganska illa.. Men det är skönt att veta vad det är iaf :)

Oktober:
En del ganska awesome fester,
var med typ samma folk jämt,
dvs grimstorpbor, plus becca, ewwe och malin och jag,
Mådde sjukt jävla dåligt, kändes som ingen kunde fatta det..
inget ont om mina vänner, för de försökte verkligen,
men jag antar att det är något ingen kan hjälpa en med..
Drog mig ur och sket i det som jag trodde fick mig att må dåligt,
men faktum är att jag mår sämre nu..
Det var skönt för en stund, men sen inte längre..

November:
Började träffa en människa på tu man hand,
Skaffade bloggen,
Fyllde 17, det var nog den födelsedagen som jag känt mig mest speciell på,
tack vare Becca, hur hon gjorde min favoriträtt, lagade asgod tårta, och
överraskade mig med den roligaste presenten man kan få, GOKART!
Men det ska bli i mars, då ska jag äga henne! ;)
Det var väldigt gulligt gjort :)

December:
Min bdb och facebook blev hakkad, så jag bytte lösen,
Hamnade i storbråk med en som jag älskar av hela mitt hjärta,
det fick mig må ännu sämre,
Hade två kvällar som var näst intill outhärdliga,
Mycket data på nätterna.
Julafton hos bror, annandagen hemma hos oss, båda med familjen,
det var en mysig jul.
Och sen nyårsafton då, Den var awesome!

PUSS HEJ ALLA BLOGGLÄSARE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0