En dag ska jag ligga sex fot under marken, höra regnet som droppar och fåglarna i parken.

Ja nu har man då varit i trelleborg i en och en halv dag, känns gött faktiskt,
Saknar väl till viss del vissa hemma,
men jag tror att det kan va bra att sakna ibland,
för om man inte är ifrån varandra så vet man ju inte vad man går misste om right?

Igår så åkte jag då tåg från nässjö till malmö, fick sitta i en ganska lugn kupé så det var skönt,
hade jävligt tråkigt dock, så satt och spelade kort och lyssnade på musik typ hela resan (Y)
Resan blev allt som allt ungefär en timme sent.. Men väl framme i malmö så var det bara att kliva av tåget
när jag kom av så såg jag det tåget som hade kraschat in i stoppsaken, va lite läskigt faktiskt..
men de hade satt över ett stort vitt skynke över. Men det var bara vandra vidare,
hoppade på en buss till trelleborg, där mötte jozz och en sovande lilleman upp mig,
blev asglad att se dom :)

Idag har vi typ latat oss, va på stan en liten stund och kollade på kläder,
hittade dock inget men men ;)
Nu ska jag jozz och sandra(?) kolla på hannah montana, har inte sett den än ju :P

Ha det bra, pusshejsåjävlagay

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

JAa visst är de :D

ofta skilda värdar ska komma ut :O

jag öälskarde de programmet :D

2011-01-05 @ 19:08:54
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0