Hit me with your best shot.

Ja som ni ser har jag inte bloggat på aslänge, asså har verkligen inte haft tid, förlåt alla läsare <3
Idag än så länge har jag vaknat upp hos becca, ovanligt? hahaha naä, men älskar den bruden även fast
hon inte låter en sova XD, Snozeade typ 20 min, så jävla död, sen klädde jag på mig, sminkade och fixade håret,
sen drog jag upp och gjorde en macka och plastade in, sen frukt, packade ner det i väskan, halvsprang till
tåget för att jag inte skulle missa den, sen kom jag till skolan, åt min frukost i inas, känns nästan bättre att göra
så för det är inte gott att äta frukost när man är trött ;S Sen hade jag människan socialt och kulturellt, ganska soft som vanligt. Nu ska jag snart ha klassråd. hmmm inte lika kul ;S.

En sak jag har gått och tänkt på ett par dagar, varför vågar inte folk vara ärliga även om dom vet
att sanningen kan såra? Liksom vem vill leva med en lögn för att stärka en annan människa?
Jag förstår faktiskt inte det :S


Aja ha det bra, så hoppas jag det inte tar lika lång tid tills nästa gång vi ses :) <3

Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Absolut :D

2011-01-30 @ 15:06:50
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0