ja, du vet du vet vad jag vill ja, du vet va jag känner



Känns som jag kan vara snygg ibland!




Asså nu är fan jag trött på detta gånger tusen, alla bara klagar på mig hela fucking tiden
Fattar ni inte att det tär? Ni klagar på min längd, vilket jag inte kan göra ett skit åt,
och jag själv bryr mig inte om att de flesta är längre mig, får höra detta varje dag, förstår
ni inte att jag tröttnar? Ni klagar/kränker(ja jag kan faktiskt tycka det är kränkande) mig för något jag
inte kan göra något åt, lixx jag har inte valt min längd? Eller? NEJ kapuff i huvudet ju om man tror det.
VAD FÅR NI UT AV DET HELT SERIÖST?

Sitt ni och skratta åt detta, gör det. Men kom fan inte och klaga om någon annan klagar på
er för något ni inte kan göra åt då!

CAPISCH!

Ni klagar på att jag är trög, JAG anser inte det, och jag vet fan så mycket mer än vad ni tror att jag
vet, vad är folks på problem, får ni ut något av det eller? Och när jag vet något som inte ni vet, så
tycker ni jag gör mig märkvärdig, asså hur går det ihop ;S




Förlåt att jag klagar, förlåt för att jag inte orkar höra mer. Har sagt sluta så många gånger, men slutar ni? Nej.
Fattar ni ens vad det orden betyder? Verkar inte som så..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, visste inte att du kände så, förlåt. Var absolut inte meningen att få dig och må dåligt.

2011-02-01 @ 07:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0