Jag har aldrig känt så här, som att jag lever i en annan värld.

Heeej alla som läser min blogg, ni får verkligen ursäkta mig att denna bloggen inte är särskilt aktiv, men sitter knappt vid datorn, och har nästan aldrig internet hemma, men nu ska ni få en liten uppdate.

Vad händer i mitt liv just nu?
Jävligt mycket, går 3an på barn och fritid, så mycket arbete och sånt att lämna in,
nu har vi även praktik i 3 veckor till, och så har jag och min projektgrupp genomfört
den stora delen av vårat projektarbe, nämligen lära samma skola som vi hade praktik på
förra året i litauen Innebandy, det blev faktiskt väldigt lyckat. Men sorgligt att det verkligen
var sista gången man åkte dit, för nu lär man knappast ha något ärende dit..
så detta kommer följa med i minnet tills min död.

Och på tal om död, som ni vet har min morfar gått bort
och på måndag är det begravning, min älskade morfar :'(
Så ska fixa något fint imon, handgjort självklart och lägga på graven.

Och om ca 1,5 vecka fyller jag arton, helgen efter det blir det ner till skåne och gå ut på krogen
med bästa skånetjejen ;D Det blir roligt :):)

Vad gör jag denna helgen då?
Igår kom jag Anna och Emma från Litauen på förmiddagen, åkte hem
ett par timmar, kollade på film men somnade och sov någon timme,
sen drog jag in till stan och träffade massa folk, det var ganska kul,
kul att träffa så många som man känner på samma gång,
men inte så kul för det var massa bråk på festen vi var på,
jag klarar inte av sånt, så det blev ganska jobbigt för mig
men efter vi dragit där ifrån så satt vi hemma hos Miia fast hon deckade
och hennes pojkvän också, så där satt jag och två killar och jag och snackade och hällde vatten
emellanåt på Míia och hennes pojkvän. HAHAH, Denna kvällen blev ändå fett värd,
ganska kul att alla var fylle som satan och jag va nykter, så det var bara jag som visste vad som
hänt.
Ikväll blir det praktik, småsegt, men vad gör man inte för bra betyg (A) När jag slutat ska jag kanske träffa Johanna som är en extremt underbar vän som inte finns någon som är som :)


Nu efter jag fyllt arton så ska jag tatuera in detta, bestämt sen länge,
får när det blir bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0