Don't you know

Day 05 – Your definition of love

Försökte ladda upp detta uppdraget, men failade lite ;)
Ja vad är kärlek?
Förstår ni min rebus? Efter fem minuter, en annan, det står player skrivet i pannan.


FÖR DEN SOM ÄR EFTERBLIVEN: JAG ÄR INTE PLAYER, BILDEN ÄR OSERIÖS!
Ville meddela att jag hatar players, att gå från en, *private stuff* "Jag älskar dig-snacket bla bla bla", sen dumpa den direkt, funkar inte så ;S
att bli tillsammans med en person och sen efter en månad säga att man älskar den, och att det ska vara förevigt och bla bla bla, funkar inte heller i min värld.
Att älska är speciellt, de orden har en betydelse, hatar när folk missbrukar orden.
Kärlek är när man känner tillit, har respekt för en speciell person, behandlar den som den förtjänar, man blir glad, personen får en att skratta lätt som fan i nästan vilket tillfälle som helst, man har kul med personen, kan prata med personen. När man inte är med personen känner man sig ensam, även om man är i en stor folkmängd. När man är med personen vill man komma nära, man skiner upp som en sol så fort man ser den. Kramar, pussar, kyssar, mys , händer. Att vakna upp tillsammans med den man älskar, det är fint.
Detta är kärlek för mig! Har ni känt äkta kärlek någon gång?

Kommentarer
Postat av: becca

Ja, en gång.

2010-12-13 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0