Snacka om du vill, bryr mig shi.

Day 11 – Your siblings


Okej, jag har två biologiska syskon, två bröder. Den ena är 19 och den andra 25.
Ja vad ska man säga om dem, vi håller ihop jämt var det än är, även om att när vi var mindre så slogs vi typ jämt, men det var ju bara kul ;P Vatten rinner tunnare än blod, Jag älskar mina bröder, gör någon dem något så får de med mig och göra. En som hade tjafsat mot min bror och hållt på min familj fick sig så han teg, tryckte upp han mot en vägg, och sen höjde jag näven, men jag slog aldrig, för jag såg det fega lilla kräkets ögon, och då sa jag till honom istället, gör du någon mer så slår jag ner dig, och du vet att jag kan. Och det vet han kan jag lova mohahaaa.
Ja man skyddar sina bröder, de har du med dig hela livet ut. Håll vara på dina syskon om du har några!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

HAHA trir de va samma kväll :O

helt sjukt asså XD

2010-12-19 @ 14:02:09
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0