Take a bullet straight through my brain.

Var på a6 idag med Emelie och Jokke, för er som inte vet vad a6 är så är det ett stort köpcentrum med massor affärer som ligger i jönköping, det ligger mellan malmö och stockholm ;)
Köpte iaf tre ögonskuggor, extrapris så här i juletid, kände bara Jag måste, jag måste. Så det blev iaf 3 st som sagt, en matt svart, en gråsilverglittrig och en ljusrosaglittrig, ville egentligen ha en vit eller neutralare färg än den rosa, men den vita va slut, sen hittade jag ingen annan, så det blev en rosa. Hade tänkt att försöka fixa till något snyggt i sminkväg på nyår, så får hoppas det blir awesome :)

På tal om nyår, vad ska ni göra? Jag ska festa, vet dock inte säker än vart, men det löser sig alltid ;)
Juste, gjorde ett account på bloggportalen, undra om jag får fler läsare tro? Kan vara kul. Känner att jag börjat komma igång med bloggandet. Lixom när jag började, visste knappt vad jag skulle skriva? Och skrev typ bara challenge, vilket kan bli ganska tråkig läsning efter ett tag right? Nu skriver jag om lite allt i allo ;P



Märket heter  Pierre rené, jag köpte detta på coop, men dessa ögonskuggor finns även på lindex och kick mf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0