Where were you, When everything was falling apart?

Snart nytt år! Ett dygn plus några timmar, helt sjukt ;S
Känns som det blev 2010 nyss lixom, så mycket som har hänt också!

Imon ska jag förfesta med några hemma hos en kompis, sen drar vi kanske vidare, vi får se?
I alla fall så drar vi ner till sjön som typ är en mötesplats i nässjö på nyår. Ses där nässjöbor!
Det är så mysigt med alla raketer och allt folk som samlats.
Hade sjukt kul förra nyår, hoppas jag får tusen gånger roligare iår.
Jag hoppas att 2011 blir ett toppenår. Har inte kommit överrens med mig själv om några nyårslöften
men antar att det lär komma, antagligen blire väl att ta tag i mitt liv och att komma ur från en ond cirkel..

Vad ska ni göra på nyår? Ha det bäst!




Sen dagens låt!




The Fray - You Found Me


Kommentarer
Postat av: Markus

Riktigt bra låt! :)

2011-02-01 @ 16:56:32
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0