finaste

ÄLSKAR DENNA LÅTEN, så jävla fin!

2 världar - Min godnattsaga

Älskling, snälla somna in
när du sover kysser jag din kind
Du finns alltid i min dröm
Min röst den vaggar dej till sömns
Snälla somna in, när du sover kysser jag din kind
Du finns alltid i min dröm, Min röst den vaggar dej till sömns.

I min dröm är det bara du och jag, vi sitter på någon brygga med fötterna i havet
Ser fåglar flyga och du håller min hand, du pekar på den största stjärnan och du ger
den mitt namn, du brukar lägga din hand för din mun när du skrattar
Åt mina dåliga skämt som ingen i världen fattar
Vi ligger nakna i en båt utan åror
Du ligger på mitt bröst och vi glider på havets vågor
Ända vittnet till natten är månen
Du smeker mitt ansikte, kallar mej för pojkvän
Vi kysser varandra tills solen går ner
Du kollar mej i ögonen och du lägger dej ner
Du håller om mej, för jag ska krama dej varm
Min kropp är ditt tecke och din kudde blir min arm
Det är en dröm, och jag vet jag kommer vakna
Men nästa gång jag somnar ska jag drömma tillbaka

Älskling, snälla somna in
när du sover kysser jag din kind
Du finns alltid i min dröm
Min röst den vaggar dej till sömns
Snälla somna in, när du sover kysser jag din kind
Du finns alltid i min dröm, Min röst den vaggar dej till sömns.

När vi vaknade upp, var båten på land
Vi sket i vart vi va, så länge vi har varann
Vi går igenom skogar och berg, och när du var trött så brukade jag bära dej
Vi sov under träd, hoppade från vattenfall
Jag var alltid rädd, men vi hoppade i allafall
Vi byggde en liten koja, som vi levde i
Jag var jägare och du var en söt liten hemmafru
Vi gjorde allt tillsammans, jag hjälpte dej i hemmet
Vi bråkade aldrig för jag hjälpte till istället
Vi fick ett litet barn, en söt liten tjej
Hon liknade sin mamma men har ögon efter mej
Hon var, halv svensk , halv arab, en söt liten flicka
Ni brukade alltid snacka skit om mej på arabiska
Jag fattade inget ni sa , ni bara skratta
Sedan ni sa, "vi älskar dej pappa"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skulle vara snällt om du skrev vad den heteeeeeer! :( <3

2011-04-20 @ 10:12:38
URL: http://likethisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0