Du var den drömmen som alltid fått mig att le.

Haft en awesome helg, i fredags var jag i skolan, hade en lektion, nödvändigt med skola asså.. Eller egentligen
hade jag idrott också, men fuck no att jag träffar dom lärarna igen! Ja detta är lite privat, men jag kan
säga att jag kände mig kränkt av min egna idrottslärare, och det är inte okej. Så jag vill inte träffa någon
av dom mer. JAAJa, efter skolan drog jag till söta lilla Sara, vi rökte, flummade, snackade, åt pizza och fixade oss för kvällen, lockade hennes hår, blev skitfint, jävla osis att det gick dän när vi skulle till pizzerian, tog en
halvtimme-timme typ så orkade inte göra om det sen XD Aja, sen kom Simon och Negern, vi drog runt med
Simons nyinköpta bil och festade, eftersom det var dött i nässjö som vanligt så drog vi till Jönköping istället.
Där va det mycket folk på gatorna, senare kom Ewwe, då blev det ännu mer liv. Men fredags kvällen var en
lyckad kväll, för vi hade kul, även om det hände lite missöden XD

Igår så vaknade Jag upp hos Simon, gick ner och åt frukost, sen så glodde på tv lite, sen drog vi in till
vetlanda och åt pizza, sen kom Sara med bussen dit, sen åkte vi runt i vetlanda någon timme typ, sen kom
några jävla idioter som började jaga oss för lite grejer, men jag tycker den idioten kan enbart skylla sig själv.
Men vi drog iaf där ifrån till Simons mormor och morfar, hans morfar fyllde nämligen år, så det
var lite kusiner och mostrar och lite folk där till simon, sen efter vi fikat färdigt och sånt så åkte
vi till Sävsjö, sen kom Roger och Kenneth, vi började förkröka lite, skrattade och hade kul. Sen så åkte
vi oldsmobile till Björkeby och fortsatte på raggarkåken där, jag tyckte det var så där kul där, va
liksom inget håll igång folk som det brukar vara på nässjös raggarkåk, lite synd :P Men vi drog in
till vetlanda och Crusade iaf, hämtade upp en person utanför vetlanda så jag var glad haha :P 

Idag har jag vaknat av att någon var bakfull och spydde som en kalv på toan, lagom kul XD, gick iaf upp vid 12tiden, går ju inte sova bort dagen :P Nu sitter jag och lyssnar på musik, just nu: mellony - Allting kan gå itu.
Asnajs fan, simon och sara har inte vaknat än :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0