Nordman - Det sista du ser

Asså gud, jag har kommit in i en Nordmanperiod, fan älskar den mannens musik, så jävla bra!

Idag hade jag ett intressant samtal, lärt mig ett och annat.

Har märkt att jag inte kan se mig själv, jag ser ut, men inte in. Ah svårt att förklara

men detta funkar inte, så jag ska börja tänka mer nu,

ja jag vet att jag har sagt att jag ska ta tag i mitt liv så många gånger,

gjort det ett tag, sen är det samma cirkel igen.

Men nu när man bara är så nära botten, så märker man allt som är fel,

och inget som är bra. Så jag ska börja tänka på vad jag kan göra för att JAG själv ska må bättre.

För mår jag bättre så kan jag bete mig mot folk på det sättet som jag borde.

Förlåt att vänner jag sårat. Jag ska verkligen kötta nu.

 

Puss hej, tack att ni står kvar även fast ni inte borde.

Detect language » English

Kommentarer
Postat av: Anonym

i can see it in you're eyes that deep inside you wanna cry. finns alltid för dig . och jag hoppas verkligen du kommer må bättre inombords e du glad e jag glad för då e du den mest underbara människa som finns och alla andra problem man har försvinner för man blir påmind av allt positivt när du är glad att man glömmer allt,runt,omkring. jag älskar dig, nu och förevigt <3

2011-02-12 @ 15:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0