Det är inte lätt när man inte kan inse sina fel.

Att gå vidare..

Försökte med att sluta prata med dig
Försökte med att sluta höra av mig, och ignorera dina samtal
Försökte med att sluta kolla dina internetsidor,
Försökte med att sluta att se bilder som påminner om dig
Försökte att glömma dig genom att radera ditt nr,
Försökte med att tro att jag inte behöver dig,
att jag klarar mig utan dig,
Försökte att få bort mina känslor för dig
Försökte att gå vidare,
Försökte att tro att jag mådde bättre utan dig

Men kan fortfarande ditt nr utantill
Har fortfarande dig på huvudet
Klarade inte av att gå vidare..
Klarade inte av att sluta se bilder på dig
Klarade inte av att sluta tänka på dig
Klarade inte av att inte bry mig om dig
Mår sämre utan dig.

Vad är det du har gjort med mig?
Varför får jag inte bara bort dig ur mitt liv?
Kanske för att jag inte vill?
Kanske för att jag inte borde valt bort dig?
Kanske för att jag faktiskt älskade dig på riktigt?
Kanske gjorde du skillnad i mitt liv?
Vad vet jag, men nu är det för sent,
Och som alltid har jag bara mig själv att skylla för det misstaget
Inte för att släppa in dig i mitt liv, inte att älska dig
utan för att jag valde bort dig, det var ett stort misstag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0