Svar på tal

Postat av: anonym

Jag hade en människa i mitt liv som jag älskade som min bästa vän. Men enligt personen var allt bara en påtvingad vänskap. Jag kan inte komma över det. Jag älskar ju fortfarande personen. Vad ska jag göra?

Svar: Det låter som att du är värd bättre, om en visar att den är kababel till att vara en bra vän, och
sen bara vänder det. Tycker det låter väldigt konstigt, men en teori är att den människan är osäker,
och inte vet vad den vill, kanske mår den dåligt.
Men just nu tycker jag du bör sluta kontakta den personen, och det under en längre tid,
visar det sig att den anser att den gjorde fel, ja då är det upp till dig. Skulle själv skitit toltalt i personen,
låtsas för mig själv att den personen inte är värd min uppmärksamhet,
skulle den komma tillbaka, kanske förlåta
och bara bli en bekant isf. Ingen är värd detta. Keep up!


Postat av: Josefine

du din snoppfia!
när ska du flytta hit? :D <3

Svar: Jadu, har inga planer på det dem närnamste åren. Du har sagt till mig att jag kan börja gymnasie

här nere, men jag har aldrig gått i en klass som jag faktiskt trivs i, har alltid känt mig bortglömd och vid

skuggan, tills min klass på gymnasiet, och det är dom jag vill ta studenten med. Och jag vill inte bo

så långt från mamma och pappa än, kanske flyttar jag ner efter högskola, vem vet? :) Tycker

det är mysigt att vara här nere någon gång ibland iaf, och vi har varit duktiga att gå från 2 år till 4 månader emmellan besöken  :) <3


Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

haha omg :O

en som heter joel lindblad kommer med att köpa dom XD

2011-01-07 @ 18:45:01
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad
Postat av: Joel Lindblad

hehe har den lilla runt öronen :P det e svårt att platta kort hår ;)

2011-01-07 @ 21:53:07
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Absolut! Jag ska sminka mig snart så, det kommer upp en steg för steg på ögonbryn inom kort :D Antingen idag eller imorgon :)

2011-01-10 @ 13:23:40
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0