Det händer inget särskilt, jag har det ganska bra.

Just nu sitter man och jobbar i skolan, med bra människor.

Köpte present till min bror igår, jag har verkligen sämst fantasi när det gäller presenter..
Men jag hoppas han blir nöjd.. (: kan inte skriva vad jag köpte ifall han läser,
denna veckas planer är att mestadels ta det lugnt, idag vet jag inte vad jag ska hitta på, men imon
så ska jag träffa simon, saknat han som fan ju :( ska bli kul, till helgen blir det fest på fredagen, troligen bara chill
men det är okej med mig. Sen på lördagen ska man fira bror som fyller 20, stor ponke :)



Today I'm gonna try a little harder
Gonna make every minute last longer
Gonna learn to forgive and forget
'Cause we don't have long
Gonna make the most of it

Today I'm gonna love my enemies
Reach out to somebody who needs me
Make a change
Make the world a better place
'Cause tomorrow could be one day too late



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0