I You only miss sun when its start to snow

I och med min hyperaktivitet som jag har varje dag(Kanske beror det på ADHDn om jag nu har det, har ju fått en del förfrågningar om det) så får jag helt plötsligt för mig att göra massa saker. Ikväll/Natt skulle jag leta efter några papper som jag för övrigt borde hålla bättre koll på, så hittade jag en sak, en bild, massa minnen flashades i mitt huvud och jag började böla, fan vad jag hatar när jag gör det. Mår skitbra, det gör jag verkligen, bättre än jag gjort på många år, säkert 5-6 år sen jag mådde så här bra, så verkligen inte det som är problemet. Problemet är väl att jag blir så jävla sentimental när jag kollar på gamla minnessaker. Och just denna bilden, jag borde slänga den, för människan är borta ur mitt liv, ett avslutat kapitel i min förra bok(Har börjat om på nytt och då också ny bok) Och jag vill inte ha något med människan att göra(troligen ömsesidigt) i denna, men kan ändå inte slänga, bränna upp den osv, jag är kapabel till det, men något stoppar mig, ska nog göra en riktig minneslåda, med foton, dikter, sånger jag(och kompisar) skrivit osv och förvara någonstans. Hittade också en massa andra minnen, så satt även och skrattade för mig själv knäpp som man är haha. Nu ska jag sova, klockan är tre, och brukar ta tid för mig att somna, så lär inte somna förän fyra typ. Imon tänkte jag tvätta resten som är kvar att tvätta, sen ska jag nog städa, eller ah kände för det både igår(förrgår) och idag(igår) så får se om jag känner för det imon också, sen tänkte jag lägga in ett 40min träningspass då jag verkligen inte hann idag då jag hade en del annat att göra så då får jag köra två pass på en gång. Längtar till fredag, dels kommer lönen(får lön från två place, hade totalt glömt att jag jobbat på fritidshemmet i december, så trodde bara jag skulle få från posten, plus att jag ska sälja en sak på fredag så får pengar för det, sen satt jag barnvakt i helgen som jag även får lite för, ganska nice) Men ska lägga undan en del till kökortet(åhh vill ta det nununu) sen ska jag handla in lite nytt i garderoben, sen ska jag och min gode vän Ewwe göra räksallad, och dricka vin, sen ska vi ut på krogen är det tänkt, hennes pojkvän ska vara med, och troligen min också, dock jobbar han kväll denna veckan, men hoppas på det bästa iaf, tycker inte om att festa utan honom(festar väldigt sällan nu för tiden, och gör jag det så är det störst chans att jag är med honom) så hoppas verkligen han kan följa med. Undrar om någon läser min blogg? Laddar ju sällan upp något, men funderar på att börja blogga lite mer, men jag lovar inget. Haha konstigt inlägg det blev, kände bara för att skriva här^^ Aja godnatt/godmorgon för vissa :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0